Nog 2 weekjes...
17 september 2015
Over twee weekjes is het al zover. Time flies! Inmiddels zijn we weer wat verder in de organisatie van Bob's droom. We zijn er dagelijks wel mee bezig, maar het is erg leuk om te doen.
Wat hebben we deze week zoal gedaan?
- De vluchten zijn geboekt waarmee Bob en de coach van de NIJB naar Kopenhagen vliegen op 1 oktober.
- De formele brief is binnen dat Bob dit schooljaar naar het Karlberg Gymnasium kan.
- De uitnodigingen en de Zweedse versiersels zijn binnen voor het afscheidsfeest van 25 september.
- Het stapelbed is gekocht door het gastgezin.
- Bob oefent z'n Zweeds bijna dagelijks.
- Met BLVS (school in Maastricht) zijn afspraken gemaakt over de laatste weekjes op school en de terugkomst.
- We hebben een heerlijke dikke winterjas gekocht....(I know..) deze zijn ook in Zweden te krijgen....maar nu konden we het nog ff saampjes doen.
- Voor wiskunde bijles zijn skype sessies geregeld.
- Én we hebben een leuke mail gehad van Ken (Amerikaanse coach in Zweden) .... "The J18 kids are excited to get on the ice with Bob"
Al met al vliegen de dagen heel snel voorbij....
Foto: Bob samen met Ken (Amerikaanse coach) tijdens het weekend in Amal.



Ja jongen nog twee weken en dan is het zo ver, gelukkig voor jou.
Maar het gaat nu wel akelig snel, ik wou dat ik de tijd even stop kon zetten.
Vandaag je laatste speeldag in Geleen.
Je laat zoals ik gewend van jou ben een geweldige indruk achter op je medespelers, daar ben ik van overtuigd.
Ook zij zullen je missen maar zoals iedereen gunnen al deze mensen jou die geweldige uitdaging.
Je trotse Oma en Opa